Isnin, 13 Januari 2014

Cerita time Mak Abah pergi Haji

Assalammualaikum.

Hah, sebelum aku terlupa, time abah and mak pergi haji aku tinggal dengan cousin,cousin,aunt and uncle dekat Ulu Tiram , Johor Bahru (JB). Ni lah keluarga pak cik aku.Dari kiri Farhan,Cik Jais, Cik Ndok(Hanya nama panggilan) and Ain.


4.10.2013
It is very sad when I had to see my parents go performed Hajj without me.  Huhu. Sedih gila time ni. Rasa nak nangispun ada tapi sebab ada ramai orang, tu hah sebabnya aku tak nangis.Tapi lepas hantar mak abah kat airport, aku terus balik rumah pak cik aku. Kat situ baru aku nangis kat katil . Hahah!  Lepas jer puas nangis aku pun pergi solat,mandi and bla bla bla~ Then aku pergi jalan-jalan kt JB ! Hah ni yang best . Wkwk ! Ok dah, end cerita untuk hari pertama.


 (Dekat Airport Senai)

Esoknya (Sabtu) aku pergi Planet Gempak. Haha , syok la juga. 

9.10.2012
Time ni aku dah mula sekolah dekat SMK Ulu Tiram kelas 2 RKIR . Time tu aku datang sekolah pukul 6.00am. Masih kosong kelas tu, so kena tunggu lama-lama. Baru lah sorang sorang datang. Ni hah rakan sekelas aku , tapi buakn semua ada :

Cantikkan meja diaorang. Tapi kat sana nak cari meja bersih susah woo~ Apa apa pon memang best gila lah sekolah diaorang ni. 2 kali ganda lagi besar dari sekolah aku.Dah dah. Pastu aku ada periksa akhir tahun, aku dapat 2A 5B 1D. Dia punya format peperiksaan dia berlainan dengan sekolah aku. So agak susahlah sikit nak score tu.

Bla bla bla~ Jalan-jalan ~Bla bla bla~ Shopping ~Bla bla bla~ sekolah ~bla bla bla.Akhrinya dah 15.11.2013. Yeah Daddy n Mommy balik. Haha. Penantian ku selama ini berbaloi. Dapat la juga aku cenderemata dari Arab.

Sekian Terima Kasih. Sebenarnya banyak lagi cerita tapi malas nak taip.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Birth

PitaPata Cat tickers